12. - 13. 11. 2011 NBTC Clubshow Holandsko

07.10.2011 23:08

12. - 13. 11. 2011             hotel Holiday Inn, Leiden, Holandsko

Nebudeme troškařit a pro náš první titul si pojedeme do Holandska... Nebo si alespoň uděláme pěknou minidovolenou v zajetí spousty bulíčků. Když jsem se dozvěděla na stránkách klubu anglického bulteriera, že shání reprezentanty národního týmu v Holandsku, ani mě nenapadlo se tam hlásit. Když jsem však rozklikla stránky po pár týdnech podruhé a stále nebyla nahlášena ani jedna fena do dvou let, nadhodila jsem před přítelem výletování spojené s výstavou a až jsem byla překvapená, jak ho to nadchlo. Takže je rozhodnuto, pokud se nám do toho nezamotá neočekávaná situace, jede se! V sobotu se bude konat Championshipshow, což je, jak mi bylo vysvětleno od Cecilky super chovatelů, klasická klubová výstava. Jelikož Cecilka těsně před odjezdem dosáhne věku devíti měsíců, může se zde již ve třídě juniorů ucházet o titul CAJC. Avšak předpokládám, že bude nejmladší ve třídě, takže pro nás bude ohromný úspěch i ohodnocení V nebo VD. V neděli pak proběhne Country Competition, což je soutěž družstev jednotlivých zemí. Jak bude probíhat ta, to se necháme překvapit... Takže nám přejte mnoho štěstí, abychom vůbec vyrazili a my potom poreferujeme, jaké to tam bylo super!

Zpět